آویشن کوهی شیرازی دلیل سرحالی ملکه انگلیس

فواید آویشن کوهی شیرازی پخته برای سلامتی غیرقابل تصور است، ممکن است یکی از گیاهان دارویی شما به ذهنتان خطور کند، اما خیلی بیشتر از این است، زیرا آویشن کوهی شیرازی یکی از گیاهان خانواده نعناع است و زادگاه آن حوضه مدیترانه است، برگ های آویشن کوهی شیرازی خاکستری یا سبز با عطر و طعم شدید و همچنین دارای فواید زیاد است.

آویشن به طور گسترده برای فواید شگفت انگیز آویشن کوهی شیرازی پخته استفاده می شد آویشن کوهی شیرازی بیش از چهارصد زیرگونه دارد اولین کسانی که از آویشن استفاده کردند مصریان باستان در فرآیندهای مومیایی بودند در تمدن یونان از آویشن به عنوان بخور استفاده می شد.

طعم لذیذ، متمایز و منحصربفرد آویشن کوهی شیرازی تا به امروز آن را به یکی از اصلی‌ترین مراحل پخت تبدیل کرده است، اما آویشن کوهی شیرازی به دلیل خواص دارویی و فواید آویشن پخته مانند توانایی آن در درمان فشار خون بالا به سرعت در حال محبوبیت است.

آویشن

در آشپزی، آویشن به غذا طعم فوری می بخشد، اما آویشن را می توان با خیساندن آن در چای و خوردن آن در حالت تازه یا خشک نیز سرو کرد آن را در دو دقیقه بخورید برای دانستن فواید آویشن پخته آویشن یک گیاه معطر است که چیزی فراتر از طعم دادن به غذاهای مورد علاقه شما دارد اسانس آویشن به دلیل توانایی آن در مبارزه با باکتری ها و قارچ ها شناخته شده است و همچنین برای حفظ مواد غذایی استفاده می شود.
آویشن همچنین حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین‌هایی است که باعث سلامتی می‌شوند آویشن سرشار از ویتامین C برای حمایت از سیستم ایمنی، پتاسیم برای سلول‌های سالم و منگنز برای رشد استخوان و لخته شدن خون است آویشن، یکی از روغن‌های اصلی آویشن، می‌تواند مبارزه با اکسیژناز آنزیمی که مسئول التهاب در بدن است.
روغن دیگری در آویشن، کارواکرول، اثر مشابهی بر روی سیتوکین های التهابی دارد، سیگنال هایی را که بدن شما برای افزایش التهاب استفاده می کند این روغن می تواند به کاهش آنها کمک کند.