با خرید درب ضد سرقت ترک اصل دو لنگه یک خودرو هدیه بگیرید

انواع درب ضد سرقت ترک اصل دو لنگه چرخشی در یک مکان لولا شده اند تا بتوانند حول یک محور عمودی بچرخند. Swinging Doors به درب های لولایی نیز معروف است.

دو نوع درب تاب دار موجود است که درهای تک درب که فقط در یک جهت تاب می‌خورند و درهای دوطرفه که می‌توانند در هر دو جهت تاب بخورند وجود دارد.

درب‌های کرکره‌ای از انواع درب‌هایی هستند که معمولاً برای ورودی اصلی گاراژ مغازه‌ها، نمایشگاه‌ها و خانه‌ها و غیره استفاده می‌شوند.

درب کرکره ای مانند یک پرده فولادی عمل می کند و عمدتاً محافظت و ایمنی کافی در برابر آتش سوزی و سارق را فراهم می کند. درب های کرکره ای از یک قاب، درام و یک کرکره از صفحات فولادی نازک تشکیل شده است.

درب های تاشو عمدتاً از تعدادی پانل تشکیل شده اند که می توانند تا شوند یا باز شوند تا درب را باز یا بسته کنند. درب های تاشو به درب های دوتایی نیز معروف هستند.

بسیاری از خانه های قدیمی دارای درهای داخلی جیبی هستند که پس از باز شدن کامل دیوار به تدریج به داخل می لغزند. درهای جیبی چندین دهه است که وجود دارند. با این حال، آنها به تازگی با برخی از زیبایی شناسی درخشان ارتقا یافته اند.

به هر حال، عملکرد این درب چندان پیچیده نیست. شما باید در را به داخل و خارج از قسمتی که به دقت در داخل دیوار تعبیه شده است حرکت دهید. فضای دیواری که قصد دارید در را در آن نصب کنید نباید دارای لوله کشی یا خطوط برق باشد که از آن عبور می کند.

درب تاشو از انواع درب هایی است که عموماً در مناطقی که عرض دهانه بسیار زیاد است استفاده می شود. درب های تاشو عمدتاً در ورودی اصلی ساختمان های مسکونی یا ساختمان های عمومی استفاده می شود.

درب های تاشو از فولاد نرم ساخته شده اند. نصب درب های تاشو به گونه ای است که با باز کردن درب ها تمام نوارها به هم تا می شوند و وقتی درها را می بندید تمام نوارها کشیده می شوند.

درب تاشو ایمنی و حفاظت بیشتری از اموال را فراهم می کرد. بسته به اندازه دهانه، درهای جمع شونده ممکن است دارای کرکره های تک یا دوتایی باشند.