با خوردن پسته خام تازه با پوست قد خود را افزایش دهید

پسته مملو از مواد مغذی است که برای بدن ما مفید است، درست مانند بسیاری از آجیل های دیگر، با این حال، پسته خام تازه با پوست نسبت به بقیه لبه دارد همچنین پسته خام تازه با پوست کمترین کالری را دارد و از جمله می تواند سیستم ایمنی بهتر و کلسترول را کاهش دهد، خوردن یک مشت پسته در روز برای سلامتی شما مفید است.
پسته به صورت خام، بو داده، برشته، شور و بدون نمک موجود است، سالم ترین نوع آن پسته خام تازه با پوست است، یک مغز پسته خام و بدون نمک حاوی ویتامین ها و مواد معدنی بیشتری است، فقط به این دلیل که مغز آن فرآوری نشده باقی مانده است، آجیل‌ها طعم قوی‌تری دارند، اما کمتر سالم هستند.

پسته

آجیل بو داده سرخ شده است، بنابراین چربی بیشتری دارد و علاوه بر این، به دلیل فرآیند پردازش، حاوی مواد مغذی کمتری است، برای جلوگیری از نمک زیاد، بهتر است آنها را به صورت خام یا بو داده بدون نمک مصرف کنید.
پسته در آمریکا به پسته لقبی داده شده است که همه چیز مربوط به تغذیه سالم و کاهش وزن است، یعنی: آجیل لاغر، این لقب خاص به دلیل کالری کم پسته است، سپس عاقلانه است که به دنبال یک مشت پسته در روز بروید، یک مشت پسته فقط 100 کالری دارد.
از برشته و پوست کنده گرفته تا خشک و پوشیده شده با پوست، پسته پوست کنده دقیقاً همان چیزی است که پسته را به یک آجیل موثر تبدیل می کند: پوست کندن پوسته باعث می شود کمتر بخورید، تحقیقات نشان می دهد که پوست کندن آجیل نه تنها روند غذا خوردن را کند می کند، بلکه باعث می شود که شما را نسبت به عادات غذایی خود بیشتر آگاه کنید.

در طول این مطالعه، محققان مشاهده کردند که شرکت‌کنندگانی که باید پسته‌های خود را پوست کنده بودند، 42 درصد کالری کمتری نسبت به افرادی که پسته‌های پوست‌شده مصرف می‌کردند، مصرف کردند، جایی که به راحتی با مغزهای دیگر دست می گیرید، با پسته ابتدا باید پوست آن را قبل از خوردن پوست بگیرید، بنابراین همیشه پسته های پوسته دار را انتخاب کنید.