با فوم بهداشتی بانوان سی گل دیگر نیاز به لیزر ندارید

گاهی آب کافی نیست فوم بهداشتی بانوان سی گل برای زنان جوان به دلیل تغییرات هورمونی بیشتر از بوی بد در آن پایین رنج می برند. برای این کار می توانید از امولسیون موم با طراوت استفاده کنید. مثلاً از چیلی.

این متن در آخرین برای داروهای واژینال، مانند فوم بهداشتی بانوان سی گل و دئودورانت واژن است. با دیدن این تبلیغ که بر روی گیاهان و جانوران واژن تمرکز دارد، بخار از گوش ستون نویس آمد. ستون او در فضای مجازی منتشر شد. و او از حمایت های زیادی برخوردار می شود، به عنوان مثال، از سوی دکتر او نیز متن پوشه تبلیغات را با شک خواند واژن را نباید با صابون شست. این یک اندام خود تمیز شونده است. این بازاریابی خالص از است، تنها با یک دلیل: کسب درآمد.

فوم

پولسما می گوید و روشی که شیمیدان این کار را انجام می دهد شایسته جایزه زیبایی نیست. “زنان همیشه در مورد “آن چیز آن پایین” ناامن بوده اند. این مربوط به همه زمان ها است. بسیاری از زنان جرات نمی کنند آینه را به دست بگیرند تا به واژن خود نگاه کنند. به این احساس ناامنی اشاره می کند. متن همچنین بر روی آن زن جوان ناامن تمرکز دارد.” جلتو درنت، متخصص جنسی نیز این موضوع را همینطور می بیند. او اولین مردی بود که 360 صفحه درباره واژن نوشت منشاء جهان وظیفه اصلی بازاریابی افزایش عدم اطمینان است. و آن چیزی که بین پاهای زنان است یک موضوع فوق العاده ارزشمند است.

به گفته درنت، ما بیش از حد از واژن تقاضا داریم. و زنان به ویژه در این امر مقصرند. «آن شوخی‌های پوسیده‌ای که همیشه در مورد آن ساخته می‌شوند نیز کمکی نمی‌کنند.» پس از یک تماس تلفنی معلوم می‌شود که آن را کاملاً متفاوت می‌بیند. سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ما مطلقاً نمی خواهیم از ناامنی زنان جوان سوء استفاده کنیم.