بیل مکانیکی هپکو 912 آوار های ساختمان پلاسکو را جا به جا کرد

در گود برداری های عمیق از بیل مکانیکی کوماتسو 300 استفاده می شود. پس از سایش قسمت برش (حداکثر سایش در 170 تا 180 میلی متر تعیین می شود) دندان ها از سطل خارج شده و برای ترمیم فرستاده می شوند.

علت قطع نهایی دندان ها شکستگی یا سایش قابل توجه قسمت های دم آنها است.

سایش سطوح جانبی به میزان قابل توجهی فقط در قسمت برش دندان اتفاق می افتد. ماهیت متفاوتی از سایش در دندان هایی که به طور دوره ای در حین کار نصب می شوند مشاهده می شود.

هنگام مرتب سازی مجدد، دندان ها 180 درجه نسبت به محور طولی خود می چرخند، به همین دلیل هر دو سطح کاری دندان به طور یکنواخت ساییده می شوند.

در نتیجه نصب مجدد مکرر، دندان‌های فرسوده شکلی روان با ناحیه سایش ضعیفی پیدا می‌کنند. منبع دندان هایی که در این حالت کار می کنند 1.1 تا 1.2 برابر افزایش یافته است.

با این حال، نیاز به هزینه های اضافی نیروی کار این مسیر را ناکارآمد می کند. به منظور بررسی دقیق‌تر ماهیت سایش در شرایط آزمایشگاهی، ترکیب شیمیایی ماده نمونه، ریزساختار، سختی آن، جزئیات سطح محل سایش و وجود سخت شدن مورد مطالعه قرار گرفت.

بیل مکانیکی به طور گسترده برای کاربردهای جابجایی مواد در محیط های بدون ساختار، از جمله معدن و ساخت و ساز استفاده می شود.

استفاده از بیل مکانیکی در یک محیط واقعی به دلیل شرایط شدید مانند لغزش سنگ، ریزش زمین یا گرد و غبار بیش از حد می تواند چالش برانگیز باشد و منجر به تلفات و جراحات شود.

ما نشان می دهیم که معماری ما کارایی را بهبود می بخشد و به طور مستقل سناریوهای مختلف را مدیریت می کند. AES برای عملیات های دنیای واقعی برای دوره های طولانی مستقر شده است و می تواند در سناریوهای چالش برانگیز به طور قوی عمل کند.

AES در هر مداخله 24 ساعت به دست می آورد، یعنی سیستم می تواند به طور مداوم به مدت 24 ساعت بدون دخالت انسانی کار کند. علاوه بر این، مقدار موادی که توسط AES در ساعت جابجا می شود، تقریباً معادل یک اپراتور انسانی با تجربه است.