تجارت پسته فندقی امروز سیرجان شما را تبدیل به یکی از میلیاردر های جهان می سازد

چندین فواید مغز پسته فندقی امروز سیرجان آن را به یک مکمل فوق العاده برای هر رژیم غذایی تبدیل می کند. پسته (Pistacia vera) حاوی آنتی اکسیدان های قوی، فیبرهای غذایی، پروتئین، ویتامین ها و چربی های سالم است.

این آجیل های کم چرب ممکن است سلامت روده را بهبود بخشد، به کنترل سطح گلوکز خون کمک کند و به کاهش وزن کمک کند.

در این مقاله به فواید پسته، مشخصات تغذیه ای آن، نحوه مصرف آن و هرگونه عوارض جانبی احتمالی پرداخته شده است. نگاهی بیاندازید.

پسته چگونه برای شما مفید است؟
یک وعده 28 گرمی پسته حاوی مقادیر خوبی فیبر، پروتئین، پتاسیم، روی، فسفر، ویتامین B6 و منگنز است (1). آنها طعم غنی و آجیلی دارند.

روش خشک کردن گردو، پسته و بادام در منزل • مجله تصویر زندگی

پسته دارای بالاترین میزان آنتی اکسیدان در میان آجیل است. همه اینها به طرق مختلف برای سلامت انسان مفید است. در بخش بعدی به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

2. ممکن است سلامت روده را افزایش دهد
فیبر موجود در پسته به هضم غذا کمک می کند و از یبوست جلوگیری می کند.

باکتری های روده این فیبر را تخمیر می کنند و اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه تولید می کنند که فواید متعددی دارند. آنها از سرطان روده بزرگ پیشگیری می کنند و به طور کلی سلامت گوارش را بهبود می بخشند.

بوتیرات یکی از این اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه مفید است و مصرف آن باعث افزایش تعداد باکتری های خوب در روده می شود.

3. ممکن است سلامت قلب را بهبود بخشد
تحقیقات نشان داده است که پسته ممکن است با افزایش سطح چربی های مفید برای قلب از بیماری های قلبی جلوگیری کند. آنها همچنین می توانند کلسترول بد را کاهش دهند و خطر بیماری عروق کرونر قلب را کاهش دهند.

پسته سطح لیپوپروتئین ها را کاهش می دهد که یک عامل خطر برای بیماری های قلبی است. رژیم‌های غذایی حاوی این آجیل همچنین سطوح فشار خون را کاهش می‌دهند.