تیشرت مردانه در ترکیه برای فرش بافی استفاده میشود

سه راهی به شکم شما می‌چسبد و بر آن تأکید می‌کند، یا به‌طور بی‌جانی روی قاب لاغر شما می‌چرخد. همچنین، تضاد بین آستین و پوست شما توجه را به سمت بازوهای پوک یا استخوانی شما جلب می کند.

بنابراین مردان لاغر و دارای اضافه وزن همیشه در لباس هایی مانند پیراهن و ژاکت های ورزشی که ساختاری به اسکلت آن ها می بخشد، شانه هایشان را بلند می کند، کمرشان را می گیرد و حالت V مردانه تری ایجاد می کند، بهتر به نظر می رسند.

حتی تاپ‌های غیررسمی مانند تیشرت مردانه در ترکیه و پولوها برای مردان درشت اندام جذاب‌تر هستند، زیرا شامل جزئیاتی در اطراف یقه هستند که توجه را به سمت صورت و دور از شکم جلب می‌کند.

این گزینه‌ها به اندازه تی‌شرت‌ها آسان و راحت هستند و تقریباً همیشه برای اکثر مردان، حتی آن‌هایی که تناسب اندام دارند و راحت‌تر می‌توانند با استفاده از تی‌شرت کنار بیایند، انتخاب بهتری هستند.

آیا می خواهید اولین تاثیر خوبی داشته باشید؟ هر طور که آن را برش دهید، تی شرت ها بدون در نظر گرفتن تیپ بدنی شما بهترین لباس موجود در بازار نیستند.

بنابراین، هر زمان که می‌خواهید کاری را انجام دهید که ممکن است بخواهید تأثیر اولیه خوبی داشته باشید، بهتر است چیزی کمی تیزتر بپوشید.

این بدان معناست که تی‌ها برای گذراندن دور خانه، دور هم جمع شدن با دوستان قدیمی و انجام امور عالی هستند (مخصوصاً اگر متاهل هستید؛ یک مجرد هرگز نمی‌داند که آیا با یک خانم خاص در خواربارفروشی ملاقات خواهد کرد یا نه!)

برای مهمانی ها و گردهمایی هایی که قرار است با افراد جدید زیادی ملاقات کنید، کمتر ایده آل هستند.

تناسب سنگ بنای سبک خوب است. اما در حالی که ما اغلب در رابطه با لباس هایی مانند کت و شلوار و پیراهن لباس به این بعد فکر می کنیم، مهم است که تی شرت های خود را نیز مناسب کنید.

اندازه/سفتی یک تی شرت نباید نه خیلی گشاد باشد و نه خیلی تنگ. اگر خیلی بزرگ باشد، مانند روبالشی می‌چرخد و آویزان می‌شود و جذاب نیست. خیلی سفت و شبیه سوسیس پر شده به نظر می رسید ظاهری که می تواند ترکیبی از خودشیفتگی، پر زرق و برق، و/یا عبوس باشد.

اگر خوش اندام هستید و هیکل خوبی دارید، می توانید به سمت سفت تر و شل تر متمایل شوید. اگر وزن اضافی حمل می کنید، به سمت تناسب شل تر متمایل شوید اما زیاد جلو نروید، زیرا پارچه اضافی بیش از حد شما را بزرگتر نشان می دهد تا کوچکتر.