خوردن شیره خرما سنتی پوست شما را شفاف تر می سازد

مصرف 100 گرم شیره خرما سنتی می تواند بیش از 15 درصد از میزان توصیه شده روزانه را از این مواد معدنی تامین کند ویتامین های B کمپلکس و C از ویتامین های اصلی خرمالو هستند.

فیبر رژیمی سرشار از فیبر (8.0 گرم در 100 گرم)، فیبر غذایی نامحلول بخش عمده فیبر رژیمی خرمالو بود. خرمالو منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها، عمدتاً کاروتنوئیدها و فنول ها است.

دانه خرمالو در مقایسه با گوشت حاوی پروتئین (5.1 گرم در 100 گرم) و چربی (9.0 گرم در 100 گرم) است. همچنین دارای فیبر غذایی (73.1 گرم در 100 گرم)، فنولیک (3942 میلی گرم در 100 گرم) و آنتی اکسیدان (80400 میکرومول در 100 گرم) است.

این اطلاعات دقیق در مورد مواد مغذی و تقویت کننده سلامتی خرما و دانه های آن، دانش و قدردانی ما را از استفاده از خرما در رژیم غذایی روزانه و دانه های آن به عنوان یک ماده غذایی کاربردی افزایش می دهد.

خواص و فواید باورنکردنی خرمالو

شیره  موز و خرمالو

عناصر:

1 موز + 1 قاشق غذاخوری کشمش + نصف فنجان

کنسرو شیره  خرمالو +

2 زردآلو خشک + 6 تکه یخ + یک قاشق

پوست لیموی کوچک

روش: همه مواد را در مخلوط کن بریزید و خوب هم بزنید اینجا سرد سرو کنید.

روش: خوب بشویید سپس انگورها را در دستگاه آبگیری بریزید. ماست ناصف با شکر در مخلوط کن این شیره را از صافی رد می کنیم و با قاشق هم می زنیم. توجه داشته باشید

یکی از فواید این آبمیوه این است که معده را نرم می کند، طراوت می بخشد و به هضم غذا کمک می کند انرژی خود را افزایش دهید و احساس بهتری داشته باشید بلافاصله به لطف اسموتی ها و شیک های میوه.

افزایش انرژی با آبمیوه های تازه در سال های نه چندان دور، آبمیوه و شیک میوه راهی برای سالم ماندن بود. سال ها بعد، مردم شروع به نوشیدن این آب میوه ها کردند. فقط به هر فروشگاهی بروید.