دختری با دیدن کفش فوتبال آدیداس نمزیز همسرش سکته کرد

در این مقاله ایده این است که به شما کمک کنیم کفش فوتبال آدیداس نمزیز را پیدا کنید که برای شما بهترین کار را دارد و شما را راضی می کند. ملزومات به طور کامل

با این اوصاف، اگر کنجکاو هستید که بدانید کفش فوتبال مورد علاقه شخصی من چیست، و کدام یک را برای انجام یک بازی در این لحظه انتخاب می‌کنم.

بر روی سطح محکم هنگامی که آنها به راحتی روی هر سطح بایستند، ما به آنها دستور دادیم که برای هر یک از 6 شرایط قرار بگیرند. شرایط ایستادن دو پا شامل ایستادن آزمودنی با پاهای کنار هم بود.

برای هر آزمودنی یک فایل با متغیرهای جمعیت شناختی (سن، وزن، قد، اندام غالب، چند سال انجام این ورزش) تکمیل شد. تسلط پا با روش های مورد استفاده در مطالعات قبلی تعیین شد.

اطلاعات با نرم افزار FileMaker pro در یک پایگاه داده قرار گرفت که با استفاده از نرم افزار STATA MP11 تجزیه و تحلیل شد. متغیرهای پیوسته با استفاده از انحراف معیار (SD) به صورت میانگین بیان شدند.

برای مقایسه میانگین هر متغیر از Anova با فاکتور (چند کفش) و Bonferroni استفاده کردیم. برای ارزیابی هر گونه همبستگی بین امتیاز BESS با استفاده از انواع مربیان، رگرسیون خطی نیز محاسبه شد.

ما از یک مدل رگرسیون چندگانه برای ارزیابی هر عامل گیج کننده مرتبط با سن، قد و وزن استفاده کردیم. برای بررسی نقش پای غالب به عنوان یک عامل مخدوش کننده احتمالی، مدل های رگرسیون چند متغیره انجام شد.

در این مدل، معیار (امتیاز کل سطح محکم، امتیاز کل سطح کف، امتیاز کل BESS)، به عنوان متغیر وابسته و گروه (کفش فوتبال، مربی فوتسال، کفش دویدن و پابرهنه) به عنوان متغیر مستقل در نظر گرفته شد.

برای هر یک از متغیرهای مستقل آزمون F فیشر و t-test انجام شد. برای هر آزمون مقدار p<0.05 معنی دار در نظر گرفته شد.