سیم برق روکش دار مناسب برای ساخت اسباب بازی کودکان است

ایده مورد استفاده در مودم‌های PLC/BPL که برای ارتباطات شبکه‌های هوشمند طراحی شده‌اند نیز می‌تواند به عنوان ابزاری برای نظارت بر سلامت کابل عمل کند، که یک کار چالش برانگیز است.

در این مقاله، ما روشی را پیشنهاد می‌کنیم که از پارامترهای توپولوژیکی و ارتباطی برای تعیین سلامت کابل‌های توزیع استفاده می‌کند.

روش نظارت بر سلامت سیم برق روکش دار بر اساس پارامترهای PLC و پارامترهای توپولوژیکی کابل می تواند به عنوان یک روش تشخیصی ابزار برای برنامه ریزی نوسازی کابل استفاده شود که می تواند در SCADA یا به عنوان یک مفهوم شبکه های هوشمند ادغام شود.

نظارت بر کابل‌های برق، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا از خرابی کابل‌ها جلوگیری کنند، که به طور بالقوه می‌تواند منجر به بهبود قابلیت اطمینان عملیات و در نتیجه بهبود شاخص‌های قابلیت اطمینان مانند شاخص میانگین مدت وقفه سیستم (SAIDI) و شاخص میانگین فرکانس وقفه سیستم (SAIFI) شود.

 

سهم این مقاله سه برابر است. ابتدا بستر آزمایش ارتباطی برای آزمایش و ارزیابی فناوری‌های ارتباطی برای سیستم ثانویه پست هوشمند نسل جدید پیشنهاد شد.

در مرحله دوم، روش برای تأیید پارامترهای ارتباطی ارتباطات پهن باند در نظر گرفته شده برای مفهوم پست هوشمند مورد بررسی قرار گرفت.

ثالثاً، فناوری BPL در یک بستر آزمایشی به لطف یک ژنراتور بار جهانی (مولد ترافیک) ارزیابی شد که شبیه‌سازی و شبیه‌سازی جریان‌های داده مختلف پست‌های هوشمند بر اساس پروتکل‌های IEC 60870-5-104، IEC 61850 و DLMS را امکان‌پذیر می‌سازد.

سهم اصلی این تحقیق روش شناسی تکرارپذیر برای ارزیابی ارتباطات، استانداردها یا فروشندگان مختلف برای پست هوشمند است. بر اساس ارزیابی، پیشنهادی برای انجام فناوری BPL برای پست هوشمند ارائه شده است.

علاوه بر ادبیات موجود فهرست شده در جدول 1، روش تشخیص کابل ما از پارامترهای توپولوژیکی شبکه، خصوصیات فیزیکی کابل و پارامترهای ارتباطی اندازه گیری شده شبکه های BPL استفاده می کند.