عوامل تاثیرگذار در رشد و نگهداری درختان سیب

تمام این اطلاعات و بیشتر در کاتالوگ نهالستان درخت میوه شما در دسترس خواهد بود. میوه آرایی سیب و هنگام تحقیق در مورد درخت سیب خود موارد بیشتری را باید در نظر بگیرید. در دوره آنلاین خود در گواهی مراقبت از درختان میوه، شما را به صورت گام به گام در ماژول 2 ساعته انتخاب درخت میوه خود راهنمایی خواهم کرد.

یک نکته را باید در نظر داشته باشید: درختان سیب تخصصی به سرعت فروخته می شوند. هنگامی که درخت خود را به دقت انتخاب کردید، باید آن را تا 6 ماه قبل از نهالستان درخت میوه خود سفارش دهید. طرز تهیه زیتون سیاه مهد کودک درخت سیب ریشه لخت شما را در اوایل بهار یا اواخر پاییز برای شما ارسال می کند. آن را به درستی بکارید، آن را به خوبی آبیاری کنید و شما و درخت سیبتان شروع فوق العاده ای خواهید داشت.

درختان جوان سیب به آب زیادی نیاز دارند. آنها باید به طور مکرر و عمیق آبیاری شوند. در پارک باغمان، درختان تازه کاشته شده خود را تا سه بار در هفته و هر بار با سه سطل بزرگ آب آبیاری می کنیم. این حدود 15 گالن آب است. بهترین زمان مصرف پودر سنجد ما خاک رسی داریم که آب را نگه می دارد. اگر خاک شنی دارید، ممکن است نیاز به آبیاری بیشتر داشته باشید.

سه یا چهار ماه پس از کاشت درخت سیب، می توانید کمی کمتر آبیاری کنید – شاید یک بار در هفته یا بیشتر. در این مرحله، درختان مستقر شده اند و کمی مستقل تر شده اند.

درختان سیب قدیمی تر و جاافتاده بسیار مستقل تر هستند. آنها دارای سیستم ریشه ای عظیمی هستند که مقدار زیادی آب و مواد مغذی را از خاک می گیرند. فقط در زمان خشکسالی یا زمانی که هوا واقعا گرم و خشک است، به آبیاری درختان مسن نیاز دارید.

خواندن پاراگراف های بالا ممکن است شما را ناامید کند. مطمئن هستم که دوست دارید دقیقاً به شما بگویم که درختان شما در محیط منحصر به فرد شما به چه مقدار آب نیاز دارند. ماهی قزل آلا من نمی توانم در سراسر جهان پرواز کنم تا با شما در این مورد کار کنم – اما در اینجا دو مرحله وجود دارد که به شما کمک می کند زمان بندی و تکنیک آبیاری درخت سیب را به درستی انجام دهید.

  • منابع:
    1. Growing Apple Trees – The Easy Way
  • تبلیغات: 
    1. مضرات تجمع چربی در بدن انسان از نظر طب سنتی
    2. با فروش این اقلام می توانید به راحتی پولدار شوید
    3. برای درمان دیابت از سقز استفاده نمایید
    4. عروسکی که با استفاده از نور راه می رود