لوله پلی اتیلن یزد بسپار که مصرف آب شما را کاهش می دهد

لوله پلی اتیلن یزد بسپار که ماده اولیه لوله می باشد که به دلیل کارایی بالا و ارزان بودن نسبت به انواع مواد اولیه هم رده خود و همچنین طول عمر و دوام بالا، از اولویت بالایی برخوردار است.

مقاومت خوبی در برابر شرایط آب و هوایی سخت دارد همچنین لوله پلی اتیلن یزد بسپار مقاومت بالایی در برابر پارگی و انواع فشارها دارد، در برابر ترک خوردگی مواد اولیه پلی اتیلن مقاومت بالایی دارد، تا 30-، 60- درجه را بدون هیچ گونه خرابی تحمل می کند.

در برابر انواع خوردگی مقاومت زیادی از خود نشان می دهد، لوله پلی اتیلن یزد بسپار وزن کم آن حمل و نقل آن را آسان می کند، با نگاه کردن به لوله های فلزی تلفات اصطکاک کمتری دارد مواد اولیه پلی اتیلن لوله هیچ ضرری برای سلامتی انسان ندارد و طبیعت را آلوده نمی کند این در پروژه های تخلیه دریا و خطوط لوله فشار سطحی آب، قفس های تولید جوجه کشی ماهی استفاده می شود اگر از لوله های پلی اتیلن در بالای زمین استفاده می شود، باید از لوله های مشکی رنگ استفاده شود.

لوله

 

به لطف ویژگی ضد خوردگی پلی اتیلن، مقاومت و عملکرد خود را در تمامی شرایط کاری حفظ می کند مقاومت در برابر ضربه بسیار زیاد است و حتی در دماهای پایین نیز شکنندگی را نشان نمی دهند به لطف افزودنی های اضافه شده به آن، استحکام آنها در دماهای بالا حفظ می شود کثیفی و آب را دفع نمی کند، مواد سمی ندارد و تمیز کردن آن بسیار آسان است مقاومت بالایی در برابر سرما دارد حتی از انجماد مایعی که در آن است نیز تأثیری بر آن نمی گذارد.
بر اساس مواد اولیه سبک تر و مقرون به صرفه تر از فولاد، آلومینیوم و چوب است همانطور که قایق ها سبک تر هستند، هزینه های عملیاتی نیز کاهش می یابد نیازی به رنگ و نگهداری ندارد، تمیز کردن آن بسیار آسان است در بسیاری از کاربردها، هیچ پوشش ضد رسوب یا پوشش محافظ دیگری مورد نیاز نیست.