چسب سیلیکون همه کاره با تخفیف 90 درصدی به حراج گذاشته شد

چسب مواد یا ترکیباتی که برای اتصال آنها به انواع مختلف سطوح اعمال می شود احتمالاً هیچ حوزه ای از فعالیت انسانی وجود ندارد که در آن از چسب سیلیکون همه کاره استفاده نشده باشد.

اما برای انتخاب چسب سیلیکون همه کاره مناسب باید انواع اصلی آن و ویژگی های آن را بدانید این چسب جزو انواع چسب های طبیعی است یا از شیره گیاهی به دست می آید.

برای افزایش استحکام درز، انواع رزین و پلی استایرن با وزن مولکولی کم به مقدار کم چسب سیلیکون همه کاره اضافه می شود اکسیدهای فلزات و گوگرد به عنوان سخت کننده و آمین ها در هنگام ولکانیزاسیون سرد عمل می کنند.

چسب

برای تولید تخته سه لا از چسب بر پایه فرمالدئید و رزین های فنولیک استفاده می شود چسب مقاومت آب و هوایی اتصالات چسب را افزایش می دهد، استحکام مکانیکی روکش را افزایش می دهد از نظر مقاومت در برابر تغییرات دما و رطوبت نسبت به چسب تخته سه لا اوره فرمالدئید پایین تر است.

تخته سه لا با همان چسب با افزودن ملامین چسبانده می شود چسب برای تولید تخته سه لا استحکام و دوام بالاتر اتصال را فراهم می کند بسته به قطعاتی که قرار است چسبانده شوند طیف وسیعی از چسب ها برای تولید کفش استفاده می شود از چسب های مبتنی بر حلال های آلی، چسب های پراکندگی و چسب های ذوب داغ استفاده می شود چسب های مبتنی بر حلال های آلی عمدتا استفاده می شود – پلی اورتان و پلی کلروپرن چسب های مایع و فیلم های چسب بر اساس لاستیک های مصنوعی استفاده می شود.

چسب تولید کفش به روش کلندری ساخته می شود از ویژگی های چسب اپوکسی استفاده از آن به صورت مایع، خمیری، فیلم یا جامد است تولید چسب اپوکسی بر اساس رزین های اپوکسی با افزودن سخت کننده انجام می شود خواص اضافی توسط پرکننده ها داده می شود: الیاف، پودرها، پارچه های ساخته شده از الیاف مصنوعی و شیشه حلال ها بیش از 5-3 درصد وزنی رزین خشک را تشکیل نمی دهند. حلال ها الکل ها، زایلن، استون هستند.