کاربرد ظروف شیشه ای برای افرادی که به مسابقات می روند

ظرف شیشه ای سفارشی یکی از سه برنده جایزه طلا در مسابقه اخیر جوایز بسته بندی آلمان است که توسط موسسه بسته بندی آلمان حمایت مالی شده است.

GLÜCK – کلمه آلمانی برای “شادی” – نام طیف جدیدی از اسپری های میوه از شرکت Friedrich Göbber واقع در Eystrup آلمان است. آن شرکت به گروه آرداغ نزدیک نینبورگ مراجعه کرد و درخواست لیوانی کرد که نشان دهنده نام محصول باشد. تیم ارداغ تمام کارهای طراحی و توسعه را در داخل انجام داد و چندین مفهوم مختلف را در پاسخ به خلاصه اولیه ایجاد کرد. واکس سفید این طرح ها از طریق تکرارهای مختلف با همکاری نزدیک با Göbber توسعه یافتند و طراحان آرداغ از تخصص فنی و خلاقانه خود در هر مرحله استفاده کردند.

این کوزه با یک درب فلزی نخی، طراحی محدب غیرمعمول، دهانه بزرگ و آنچه ارداق آن را «پایه بسیار ضخیم» توصیف می‌کند، دارد. این کوزه 8 سانتی متر (3.15 اینچ) ارتفاع دارد و قطر گردن آن 8.5 سانتی متر (3.35 اینچ) و قطر کف آن 4.5 سانتی متر (1.77 اینچ) است. سازنده نگهدارنده همچنین یک ویژگی طراحی را انتخاب کرد که با گذاشتن برچسب و چاپ مستقیم روی شیشه، نوعی شیشه کوچک که چیزهای ریز ظاهری متمایز در قفسه به شیشه می بخشد. نه گوبر و نه ارداق در مورد نحوه انجام این چاپ چیز خاصی نمی گویند. احتمالاً از همین روش چاپ برای اطلاعات مواد تشکیل دهنده و کد نواری که در پشت شیشه ظاهر می شود استفاده می شود.

مارک ابرت، مدیر خرید گوبر می‌گوید: «ما می‌دانستیم که گروه آرداغ در نینبورگ یک شریک با تجربه، شایسته و خلاق در بسته‌بندی شیشه‌ای است، اما واقعاً انتظار نداشتیم که شیشه ما جایزه معروف بسته‌بندی آلمانی را از آن خود کند.

خلاصه این بود که یک شیشه نگهدارنده طراحی شود که بر کیفیت‌های ویژه اسپری‌های میوه تأکید کند، در قفسه‌های سوپرمارکت برجسته باشد، کار با آن آسان باشد، و بتوان آن را به‌عنوان یک محصول استاندارد به‌طور پایدار و مقرون‌به‌صرفه تولید کرد. هودی بی تی اس تیم ارداق در نینبورگ خوشحال بود که این چالش را پذیرفت زیرا به آنها اجازه داد تا تخصص فنی و خلاقیت خود را نشان دهند.

اسپردهای میوه GLÜCK یک تجربه «طعم خالص» را به مصرف کننده ارائه می دهد. هزینه راه اندازی خط تولید نوار تیپ زمانی که طرح را با گابر در میان گذاشتیم، به زودی متوجه شدیم که بسته بندی شیشه ای باید خلوص، طبیعی بودن و منحصر به فرد بودن اسپری های میوه را در بر داشته باشد.

  • منابع:
    1. Glass jar reflects happiness
  • تبلیغات: 
    1. علت قتل عام معلم 23 ساله در اصفهان!
    2. خواص چای سبز برای مشکلات معده
    3. روشهای خلاقانه جدید برای کسب درآمد در منزل!
    4. کشف ماده به نام گرانول که دارای حافظه می باشد!!