کیسه فریزر چسبی برای بستن دهن مادر شوهر مناسب است

منم دقیقا همین سوال رو دارم ما سبزیجات و میوه ها را در کیسه فریزر چسبی منجمد می کنیم و من از انجام آن متنفرم اما نمی دانم چه کار دیگری انجام دهم.

من می توانم، اما طرفدار زیادی از ذرت کنسرو شده، کلم بروکلی، گل کلم یا لوبیا نیستم. علاوه بر این من فضای فریزر بیشتری نسبت به فضای ذخیره سازی خانه دارم.

من یک بار خواندم که اگر از کیسه های پلاستیکی استفاده مجدد نکنید که تفاوت ایجاد می کند.

اما باز هم نمی خواهم آنها را دور بریزم. من آبگوشت ها و سوپ ها را در شیشه های مزون منجمد می کنم. در بشقاب های پای شیشه ای از جلو پای ها درست می کنم و در کاغذ فریزر می پیچم.

می توانید این کار را با قابلمه ها انجام دهید (آنها را در بشقاب های پای درست کنید).

با مقداری از میوه ها و سبزیجات، ابتدا آنها را روی یک صفحه بیسکویت فریز می کنم و سپس آنها را به کیسه های پلاستیکی منتقل می کنم، به دلایلی از این بابت احساس بهتری دارم.

اما زمانی که 50 پوند توت فرنگی را فریز می کنید بسیار وقت گیر است. من هم دوست دارم هر توصیه ای داشته باشم.
Ziplock می گوید که آنها فاقد BPA هستند.

و غذاهای کنسرو شده بدترین برای BPA است. تقریبا تمام قوطی ها با پلاستیک BPA پوشیده شده اند. و گزارش‌های مصرف‌کننده حاکی از آن است که حتی قوطی‌هایی که می‌گفتند فاقد BPA هستند نیز وجود نداشتند. اگر درست یادم باشد بدترین سوپ و گوجه فرنگی بود.

بنابراین به دلایل زیادی از محصولات خانگی استفاده کنید، بهتر است. من به طور کلی پلاستیک را در غذای خود دوست ندارم، بنابراین سعی می کنم تا زمانی که بتوانم آن را حذف کنم.

یکی از محققان ارشد BPA گفت که او هنوز هم مواد را در پلاستیک منجمد می کند، اما هرگز از مواد غذایی کنسرو شده استفاده نمی کند.