کیف prada هدیه بازیگر مشهور ایرانی که همسرش به او داد

تاریخچه پرادا در سال 1913 آغاز شد، زمانی که ماریو پرادا به همراه برادرش مارتینو، یک بوتیک بسیار زیبا پر از کیف prada در میلان افتتاح کردند.

از پنجره می توانید چمدان ها، صندوق عقب، کیف های مسافرتی، کیف های عصرانه، عصا و جعبه های جواهرات را ببینید.

در واقع، در سال 1919، در پایان جنگ جهانی اول، تاریخ کیف prada نقطه عطف مهمی شد، این فروشگاه به عرضه کننده رسمی خانه سلطنتی ساوی تبدیل خواهد شد.

نقشی پرستیژ، که به زودی برادران پرادا را به سمت داشتن مجموعه بسیار بزرگی از کاربران متشکل از خانواده های بزرگ میلانی و همچنین اروپایی سوق خواهد داد، تبدیل شدن به یک نقطه مرجع برای مد ملی و بین المللی برای لوازم جانبی چرمی.

کیف

ماریو پرادا، فعال کاتولیک اکشن، اسناد محرمانه ای را برای دون لوئیجی استورزو، تحت تعقیب فاشیست ها، می آورد، به همین دلیل است که کیسه های ابتدای فعالیت با یک سری محفظه های مخفی ساخته شده اند که برای نگهداری اسنادی که نباید پیدا شوند طراحی شده اند.
با این حال، در طول جنگ جهانی دوم، پرادا مانند همه فعالیت‌های آن دوره دچار تزلزل شد.

در این سال ها است که پرادا ثبت نام می کند، کمی محبوب تر می شود و محصولات آن توسط طبقه بورژوا خریداری می شود با گسترش هدف، بوتیک کوچک لوکس بهبود می یابد، حتی اگر سال های آسانی نباشد.
داستان پرادا به همین جا ختم نمی شود، موفقیت باز خواهد گشت و تنها در سال 1977، زمانی که شرکت به دست نوه ماریو، میوچیا، می رود، تقویت خواهد شد.

میوچیا که در رشته علوم سیاسی در دانشگاه دولتی میلان فارغ التحصیل شد، پس از مبارزه برای حقوق زنان در میلان در دهه 70، شرکت را به یک غول لوکس جهانی تبدیل خواهد کرد.

در سال 1985 میوچیا کوله پشتی کلاسیک و شیک ساخته شده از نایلون مشکی را طراحی خواهد کرد که تبدیل به یک نماد سبک خواهد شد.